كلية الطب البشري
نورت الموقع بزيارتك..عشان تقدر تشوف كل الموقع وتتمتع بكل المميزات ..انضم للموقع بالتسجيل معانا

الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 

رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
lightsmile
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

انثى عدد الرسائل : 1099
Job/hobbies : اهو فى الحرف التانى (الكاف )من كلمة دكتورة يارب تكمل

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-05, 11:20 pm

سورى انا رجعت بسرعة بس كان عندى سؤالين كده معلش بقى
هوليه حضرتك يعنى معرفتناش اللى حصل وقلته النهاردة طبعا من غير تفاصيل بس عرفنا بالصدفة مع انه يعنى الكثير ومخلينى مصدومة من الصبح كده؟
هل لما اتقال عليك كلام كدب ومش صحيح مفيش حد دافع عنك على الرغم ان المفروض الكل اصحابك ولا ايييه؟
فى حاجة حصلت كده النهاردة حسيستنا ان حضرتك حد رزين جداا ازاى عرفت تكيف ده فى ردك على اللى اتقال عليك؟
اكيد فى محاولات جاهدة ولو بالمتغطى حبتين انك تسيب الاسرة هل فى فترة فكرت وبصراحة ولا ايييه؟
انا عدلت فى المساهمة بعد ماشفت ردود حضرتك مين هما اصحابك الخمسة دوول يا ريت نعرفهم ؟
كفاية كده بقى بس دوول زنوا عليا يعنى فى السؤال
مع خالص احترامى لشخصية حضرتك بجد

عدل سابقا من قبل lightsmile في 2009-10-05, 11:52 pm عدل 2 مرات
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

ذكر عدد الرسائل : 348
Job/hobbies : walking to you

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-05, 11:43 pm

lightsmile كتب:
انا داخلة المرة دى برده باتصال مجانى

وطبعا كوسة ليا صلاحية ادخل مرة تالتة عاما
كنت حابة اسال حضرتك كده كام سؤال....طبعا...ممكن
قلت قبل كده ان قصة الاسر دى مش بتفرق بينك وبين اصحابك ؟بس عمرك مااكتشفت ان فى صاحب ليك غير من مبادئه عشان الاسرة؟..........هى محصلتش...بينى وبين اصحابى اللى انا خصتهم بالذكر احنا الخمسه....ولو حد فيوم كان هيتغير فكره وده لا طبعا...بعقلو هيرجع تانى لانو هيلاقى انو كلام فاضى وصحابو اللى باقينلو
ولو حصل عملت اييه؟.........الحمد لله محصلتش مع اصحابى
....فى موضوع تغيير المبدا ده سواء على حاجة كبيرة او صغيورة؟...اخطر حاجه موضوع تغير المبادىء مع اول موقف تتعرض ليه....لان كده دليل انها مكنتش موجوده اصلا وانها كانت وهم.....وبياثر فيا اوى لما واحد احط ليه صوره مبدايه...ويخذلنى...من اول موقف...ويتخلى عن المبادىء
عمرك حسيت كده ان فى واحد صاحبك شاف حاجة فى اسرته مش عاجباه واستطعت اقناعه بكده لدرجة انه فكر يسيب كل ده؟.............كده كده احنا بعااد تماما عن مشاكل الاسر يعنى انا عندى تقريبا مفيش وهما لو عندهم انا بديهم راى بس هما ما بيحولوش يشغلو دماغهم غير المشاكل اللى بيدخلوها غصب عنهم
ايه رايك فى شغل السنة دى مع سنه اوولى؟..........كويس اوى ويارب يكمل على خير
نفسى افهم لو حضرتك تقدر توضح يعنى هو ليه اتقلبت الاسر معسكرات يعنى ونسيا الناحية الاساسية وهى افادة الطلبة؟وهل كله كده لا فى ناس اعصابها تعبانه يا عينى وهى كده؟..........لا طبعا مش كل الناس كده دى نسبه قليله اللى اعصابهم تعبانه وتقدرى دماغهم متركبه شمال شويه...ومعسكر الاعداء وكلام فاضى كده مبحبهوش خالص
نسيبنا من لاسر
ايه هى اغرب رسالة جاتلك ومن مين؟....رساله من اخويه فيها كلمتين........اسكت ساكت
ايه هى اسعد سنة مرت بيك فى حياتك؟..........الاجازه دى وربنا يسهل فى بقيت السنه....وكان فى سنه كنت فيها فمطروح..فى مصيف وكتبت فيها الكلام اللى انا نزلتو على المنتدى
بجد ومن غير مجاملة لنفسك وكده يعنى اييه الفة اللى شايفها فى نف وبجد حاسس انك بتتميز بها؟...............بحب كل الناس ومبزعلش منىحد غير نادرا..وانتيمى بيقول عليا انت اجتماعى اوى مشفتش حد زيك كده متساهل مع الناس وبتاخد عليهم بسرعه
كفايه كده لانى بجد مش فى مووودى خاااالص...........فى اى وقت انتى مكالماتك مجانى
سلاام مؤقتا راجعة تانى
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-06, 12:15 am

DR.SILVER STAR كتب:
بااااااااااااااااااااااااااك

انا جييييييييييت تااااااااااااااااني وطبعا هسال تاني بجد انا عايزة اكون لطيفة وخفيفة بس مش عارفة اعمل ايه بقى في نفسي طبع ارخم عالخلق
لا عادى
المهم هدوس في الاسئلة على طول

1حضرتك قولت ا اكتر مرة حسيت فيها بالظلم كان بسبب كلام اتقال عليك ياريت تحكي بالتفصيل
لااااااااااا ده موضوع خلص وراح فى حالو.....يعنى هو كان اتقال عنى كلام وانا قعدت سامت وكل اصحابى ودفعتى والى ميعرفنيش ردو عنى لانهم عارفين ان دى مش اخلاقى
2اغنية ادم كل واحد حضرتك قلت انها اكتر اغنية شبهك طب لييييييييييييييييييييييه؟؟ سؤال خبيس مش كده؟؟نياهاهاها
هههههههه...لا خالص....لانها كانت شبهىفعلا فى يوم من الايام قوى...ومن ساعتها وانا بحبها كذكرى
3بصراحة شديدة حد من اصحابك كلمك في موضوع الاسر ده وحاول يضغط عليك عشان تسيب يونايتد وتروح معاهم ولا لا؟؟ ولو حصل كان ايه رد فعلك؟؟
خاااااااااااالص...احنا تفكيرنا اكبر من كده يعنى.....لو حصل عادى هقولو يا ايه هو احنا بينا الكلام ده
4طب انت حاولت مع حد قبل كده من اصحابك اللي في اسر تاني عشان يجوا معاك يونايتد؟؟بردو بصراحو
لا كلو كان بهزار وهزار فهزار...لكن مضغطش على حد طبعا
5لو كنت معجب بحد هتوصلها احساسك ازاي؟؟
ممممممممم...الاعجاب مش كفايه ده انا لازم اكون واقع....عشان اوصل حاجه....بس هيكون تلميح كجس نبض فى الاول اذا كان فى الامل الاول ولا لا بعد كده...هستنى حبتين تلاته يعنى لسه بدرى على كده وبعدين هصارحو بس بمنتهى...الاحترام ومن غير جراه زياده
6اتكلم عن حد كنت واخد عنه فكرة غلط بس اما ركزت شوية في التعامل في الكلية او الدروس او من عالنت غيرت رايك راكتشفت انك كنت غلط
واحد...كنت فاكر ايام ثانويه عامه انو دماغو حلوه اوى وذكى لابعد الحدود...بس اكتشفت ان دماغو بتيجى عند حاجات وبتقف...والذكاء شكلو كان دراسى....ومش اجتماعى ابدا...ومن هنا بدا اكتشاف انواع الذكاء....وازاى ربنا ميز كل واحد فينا عن .التانى بحاجه...تختلف عن اى حد تانى....بس بجد...اتصدمت لانى كنت بحبو ولازلت بس مش عاجبنى كتصرفات ...وانا دايما بحاول اصلح وانقض ...ويا مسهل
ان بي: اتكلم عن اتنين شخص كنت فاكره وحش وطلع كويس والعكس شخص كنت فاكره كويس وطلع ........سواء زميل او زميلة طبعا
واحد كنت فاكرو وحش وطلع حلو...يعنى دى نادره اوى بس حصلت....حد معرفتش ان قلبو ابيض اوى وطيب اوى من جوه بس لولا اللى حواليه واللى ماثرين عليه واكلين دماغو ......وكنت فاكرو حلو وطلع وحش....فى طبعا يعنى مثلا انا من النوع اللى بحب الاختبارات اوى فلما تخش مع حد فى اول اختبار وتلقيه...قالك مع السلامه ومع اول دروب حصل...والله والشخص لحد دلوقتى علاقتى بيه عاديه...حتى هو مستغرب انا ليه بسلم عليه وبكلمو لحد دلوقت...بس احنا بنعامل ربنا فى الاخر
7ايه رايك في صداقة الرجل والمراة؟؟
مفيش حاجه زى كده خاااالص
8ايه اكتر حاجه بتفرحك عموما؟؟
لما ابقى لوحدى...وياه لو على البحر الساعه 6 الصبح الله الله الله.بحب اسرح كتييير...فى اللحظه دى...وبالى مش مشغووول..او مشغول لابحاجه عجبانى بفكر فيها
9اكتر ذكرى اليمة في حياتك؟؟
مش عايز افتكر اى حاجه تزعلنى انا بنسى .على طول والحمد الله على النعمه دى نادرا ما بفتكر حاجات تزعلنى
10اكتر ذكرى جميلة في حياتك؟؟
ذكريااااااااات...كتير احلاهم....لما...سمعت كلام بتقال فحى وقبل مارد كانت الناس اتكلمت ودافعتوبزياده حسيت ان حبى للناس ربنا عوضهولى فى اللحظه دى الحمد لله
11لو واحد من اصحابك بيحب واحدة قريبتك ممكن تعمل دور الخاطبة ولا انت بتعمل بالمثل اللي بيقول امشي في جنازة ولا تمشيش في جوازة؟؟
.....لا لو صاحبى وواثق فى اخلاقو دنا هرو ح اكلملو ابوها....ده ثواب عظيم جدا...انك تكون سبب فى تكوين اسره..تصدقى نفسى اعمل كده
امممممممممممم في اسئلة تاني طبعا اكيد عارف اللي يسال مايتوهش هههههههه بس مش عايزة اكون تقيلة
لا خالص...اسالى براحتك عادى...
المهم عايزة اقول وبصراحة اني كنت واخدة عن حضرتك فكرة مش لذيذة خالص بس الحمد لله اتغيرت تماما واتشرفت بمعرفتك
طب الحمد لله...منا قلت بلاش تتسرعو انكم تاخدو فكره عن حد وشكرا ليكى يا دكتوره
ليييييييييييي عودة
تشرفى فى اى وقت
باااااااااااااااااااااي
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-06, 12:27 am

[quote="lightsmile"]سورى انا رجعت بسرعة بس كان عندى سؤالين كده معلش بقى........لا عادى جدا
هوليه حضرتك يعنى معرفتناش اللى حصل وقلته النهاردة طبعا من غير تفاصيل بس عرفنا بالصدفة مع انه يعنى الكثير ومخلينى مصدومة من الصبح كده؟.........يعنى ده كان سوء تفاهم...مش اكتر واتحل وبعدين الحمد لله المفيش مشكله دلوقتى تقريبا.........الموضوع انتهى على خير
هل لما اتقال عليك كلام كدب ومش صحيح مفيش حد دافع عنك على الرغم ان المفروض الكل اصحابك ولا ايييه؟...الحمد الله الحمد لله...اى حد اعرفو من صحابى او دفعتى عرف رد عنى...وكذب الكلام ده الحمد لله...ودى حاجه انا فرحان بيها جدا جدا
فى حاجة حصلت كده النهاردة حسيستنا ان حضرتك حد رزين جداا ازاى عرفت تكيف ده فى ردك على اللى اتقال عليك؟............مش عارف والله واول مره اعرف انى رزين كويس ده طلع فيا حاجات انا معرفهاش والله ...التعامل مع اى موقف بيجى حسب الموقف...بحب التلقائيه
اكيد فى محاولات جاهدة ولو بالمتغطى حبتين انك تسيب الاسرة هل فى فترة فكرت وبصراحة ولا ايييه؟..........لااا ...خالص مفيش لانى اكتر واحد من بين اصحابى مستريح مع الاسره............مفكرتش اعما كده
انا عدلت فى المساهمة بعد ماشفت ردود حضرتك مين هما اصحابك الخمسة دوول يا ريت نعرفهم ؟..........عبد الرحمن..ومحمد عاطف ومحمد جمال عبد المجيد واحمد عدلى,مصطفى سامى
.كفاية كده بقى بس دوول زنوا عليا يعنى فى السؤال........لا عادى ولا يهمك فى اى وقت
......مع خالص احترامى لشخصية حضرتك بجد[..........شكرا يا دكتوره...وفعلا الواحد مبيعرفش نفسو غير من راى الناس فيه/quote]
fuchs1992
دكتور بيحاول
دكتور بيحاول

ذكر عدد الرسائل : 69

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-06, 1:36 am

مش عارف ياض يا اس
انا من موود الاسئله بتاعت النهارده مش مستريح
وحاسس ان في دروبات كتيره
مش كده ولا ايه
ويا وزه زي ما نبهت عليك
محدش يعرف لا تفاصيل ولا اوتلاينز
انا بس حبيت اقولها علي العام علشان حاسس اني مش مرتاح من جوايا ليه مش عارف
Matta
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

انثى عدد الرسائل : 1144

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-06, 8:39 am

semsem كتب:
bella ragaza كتب:

؟
...............................ممممم...انا كنت بحترمكم جدا......وكنت زمايل شاطريين...ولسه الى الان انا بحترمكم اكتر واكتر لان التعامل فى الكليه بقى...اكتر..وانطباعى انكم سمارت ..وديه بتبقى حاجه كويسه فى البنات انهم يكونو على درجه من الذكاء.....بس بلاش التسرع فى الحكم على اى حد......بس فى موقف مش ناسيه كنا بنتكلم مع ابله اسهام وحضرتك كنت عايزه تاجلى ميعاد الدرس...عشان كنت مسافره ايطاليا....والابله ضربت بكلامنا كلنا انا واصحابى عرض الحائط وفى الاخر الحصه اتاجلت....يلا....ايام المراجعه كانت ايااااااام...

اولا ميرسي اوي اوي علي الراي دة ودي حاجة نعتز بيها كلنا
ثانيا موقف ميس اسهام دة انا كمان فاكراه جدااااااا
وانتوا ساعتها ضايقتوني عشان كنتوا عايزين تضيع عليا تلات حصص بدل حصتين

مش حرااااااااااام يعني

والحمد لله ان مس اسهام قدرت موقفي

بس يارب يارب متكونوش شايلنلي الموضوع دة
حضرتك واصحابك يعني انا مليش ذنب فيه خااااااااالص
وكدة كدةالسنة عديت
وعقبال ماجي اسال تاني
Matta
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

انثى عدد الرسائل : 1144

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-06, 9:09 am

سوري يا دكتور سؤال اخر

واااااااااااااااااااحد بس

حضرتك قولت في رايك فينا بلاش التسرع في لحكم علي حد

يا تري حضرتك تقصد ايه بالجملة دي؟ وهل حد مننا عمل حاجة خليت حضرتك تقول دة ؟ ولا ايه بالضبط؟

ياريت حضرتك ترد بصراااااااااااااااااااااحة

وشكرا
سلام
lightsmile
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

انثى عدد الرسائل : 1099
Job/hobbies : اهو فى الحرف التانى (الكاف )من كلمة دكتورة يارب تكمل

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-06, 9:48 am

bella ragaza كتب:
سوري يا دكتور سؤال اخر

يا تري حضرتك تقصد ايه بالجملة دي؟ وهل حد مننا عمل حاجة خليت حضرتك تقول دة ؟ ولا ايه بالضبط؟

وشكرا
سلام
ذا سيم كويستشن دكتور
برافو يا بيلا
dr.sondos
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

انثى عدد الرسائل : 3294

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-06, 1:43 pm

وخلص الفاصل
ونبدا من تاني
لو جه حد لحضرتك وقال ان فيه حد قال عليك كلام مش كويس هتصدق على طول ؟ ولا هتتاكد الاول ؟ ولا على حسب الشخص ؟
وهل الموقف ده حصل معاك قبل كده ولا لا ؟ واتصرفت ازاي ؟
رايك ايه في انتخابات السنة اللي فاتت ؟ وهل حضرتك شايف ان تجربة الانتخابات دي تجربة ناجحة سواء بالمكسب او الخسارة ؟
ولا شايف ان اللي عايز يشتغل هيشتغل من اي حتة ؟

هل شايف ان الموقف السنة دي بالنسبة لاسرتنا احسن من السنة اللي فاتت ولا لا بجانب اللي بيحصل لينا ده ؟
كفاية كده ناو
ولنا عودة

thanxxxx pandorty
Dr.katkoot
دكتور صغنــون
دكتور صغنــون

ذكر عدد الرسائل : 10

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-06, 3:01 pm

بص انا قريت الموضوع بتاعك ف الراديو وبناء عليه حابب اسالك شوية اسئله
هو الموقف ده حصل معاك (يعني انك بتحب واحده بره الكليه)ولا ده مجرد موضوع حابب تطرحه
طب ولو حصل معاك هي بتبادلك المشاعر دي ولا ايه
ولو بتبادلك نفس المشاعر متاكد من الموضوع ده

ولو محصاش معاك حابب تكئب نفسك ليه
انت انسان كئيب بطبعك
وعايز اقولك حاجه اخيره لاني ملحقتش ارد ع الموضوع ف الرديو
لو البنت مشاعرها حقيقيه هتستناك وهتعملالمستحيل وهتواجه الدنيا لان من الصعب انها تلاقي حب حقيقي ف الزمن ده
ولو بقى راحت لغيرك يبقى مكنتش بتحبك وتحمد ربنا ان الظروف مقربتكش منها والا كنت اكتشفت عدم حبها ليك ف النهايه ووجعك وجرحك هيبقى اكبر
وبعدين بنا انك لسه ف البر ممكن تسال البنت عن الموضوع ده
واسف اني طولت عليك بس مش غارف ليه الموضوع شدني
وحبيت اقولك نصيحه مش اكتر
وليك انك تقبلها او ترفضها
fuchs1992
دكتور بيحاول
دكتور بيحاول

ذكر عدد الرسائل : 69

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-06, 6:26 pm

رايك جامد يا كتكوت
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-06, 6:38 pm

bella ragaza كتب:
سوري يا دكتور سؤال اخر

......دكتوره سيلفر لما جات تسال تانى مره....قالت انها كانت عنى فكره...مش حلوه بس الحمد لله اتغيرت....بس فقلت بلاش التسرع على الحكم على حد....لانكو كلكو صحاب مش كده بردو

وشكرا.....عادى ولا يهمك يا دكتوره.ومقف ابله اسهام ده كان بيضحكنى كل ما افتكروه...وانا قلت دى كانت ايام جميله
سلام
mido2
دكتور صغنــون
دكتور صغنــون

ذكر عدد الرسائل : 30

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-06, 9:18 pm

حبيت أسألك سؤال يا إس : هل أنا غيرت مبادئى علشان الأسرة ؟؟
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://e7na.tk
Dr.katkoot
دكتور صغنــون
دكتور صغنــون

ذكر عدد الرسائل : 10

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-06, 11:00 pm

fuchs1992 كتب:
رايك جامد يا كتكوت
ربنا يخليك يا فوكس ده بس من ذوقك والله
المهم بس صحبك يقتنع شكله عنيد
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-07, 1:30 am

Dr.katkoot كتب:
بص انا قريت الموضوع بتاعك ف الراديو وبناء عليه حابب اسالك شوية اسئله
هو الموقف ده حصل معاك (يعني انك بتحب واحده بره الكليه)ولا ده مجرد موضوع حابب تطرحه...........لا ده مجرد موضوع جه فى بالى لانو حصل قدامى من واحد اكبر منى.....وانا مقتنع باللى عملو جدا.......لكن لو كنت مكانو ....كنت اكيد هتمسك...لاخر لحظه وهدى للقدامى فرصه...مع انى مقتنع انو مش هينفع
طب ولو حصل معاك هي بتبادلك المشاعر دي ولا ايه.........الحمد لله لا
ولو بتبادلك نفس المشاعر متاكد من الموضوع ده

ولو محصاش معاك حابب تكئب نفسك ليه.........لا خالص بس ناس كتيره بتقع فيه.....وانا مش كائب نفسى...ده انا وقتها نزلت اغنيه زيدينى عشقا....لكاظم الساهر...حبيت اتكلم فى موضوع مهم...وحاصل كتير...فى الراديوز...يعنى انشطو شويه
انت انسان كئيب بطبعك.........لا...انا بحب التفاؤل جدا....بكره الكئابه
وعايز اقولك حاجه اخيره لاني ملحقتش ارد ع الموضوع ف الرديو
لو البنت مشاعرها حقيقيه هتستناك وهتعملالمستحيل وهتواجه الدنيا لان من الصعب انها تلاقي حب حقيقي ف الزمن ده.................هههههه...مهو مفيش...يلا اى حد حصل معاه الموقف انا مع انو يتمسك بيها بس انا بحب الواقعيه مش اكتر
ولو بقى راحت لغيرك يبقى مكنتش بتحبك وتحمد ربنا ان الظروف مقربتكش منها والا كنت اكتشفت عدم حبها ليك ف النهايه ووجعك وجرحك هيبقى اكبر
وبعدين بنا انك لسه ف البر ممكن تسال البنت عن الموضوع ده
واسف اني طولت عليك بس مش غارف ليه الموضوع شدني
وحبيت اقولك نصيحه مش اكتر....يا باشا انت تنور فى اى وقت.........ههههه...لو حصل هقبلها
وليك انك تقبلها او ترفضها
........اوك سلام
DR.SILVER STAR
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

انثى عدد الرسائل : 1006
Job/hobbies : الرسم وبمووووت فالكسل والفشل

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-07, 2:29 am

هااااااااااااااااااااااااااي
ورجعنا تاني عشان نسال الدكتور النجم
والكرسي شكله احلو اوي والاسئلة سخنت اهيه
وعشان ان مقدرة موقف حضرتك هسال كام سؤال سهلين حلوين مقطقطين مش محتاجين رغي كتير
وندووووووووووووووس على طول في الاسئلة
اذكر اسم
1عضو او عضوة بيعجبك اسمه او اسمها عالمنتدى
2عضو او عضوة بيعجبك صورته او صورتها الشخصية
3عضو بيعجبك توقيعه
4عضو بيعجبك ردوده ومواضيعه
5عضو بتنشكح لما بتلاقيه في المتواجدين حاليا
6عضو مشاغب
7عضو بتنرفزك ردوده او
8عضو لو كنت ادمن كنت هتحذفه
9عضوغيرت رايك في شخصيته بعد التعامل على المنتدى
10عضو ما تعرفوش ونفسك تتعرف عليه في الواقع
بص بقى يا دك انا عايزة اسامي بعينها ومش عايزة اسمع كلمة مافيش حد معين لحسن هنقيم عليك الحد وهفضل نسالك 10 ايام تاني بلياليهم وقد اعذر من انذر
اتفقنا اه وطبعا ليك كل الحق في انك تختار عضو او عضوة في كل سؤال
ماشي كفاية كده النهارده واعتقد ان لي عودة
باااااااااااااااااااااي
Loco lover
دكتور صغنــون
دكتور صغنــون

ذكر عدد الرسائل : 12

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-08, 12:48 am

انا مش هقول غير ان اسلام
شخصية محترمة جدا
طيب جدا جدا
رزين وعقلانى اخر حاجة
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-08, 2:47 am

dr.sondos كتب:
وخلص الفاصل
ونبدا من تاني
لو جه حد لحضرتك وقال ان فيه حد قال عليك كلام مش كويس هتصدق على طول ؟ ولا هتتاكد الاول ؟....لا طبعا هتاكد اولا...ومش هرمى حد بالباطل... ولا على حسب الشخص ؟....ممكن الشخصيه تفرق معايا فى حاجات قليله
وهل الموقف ده حصل معاك قبل كده ولا لا ؟......مممم تقريبا حصل واتصرفت ازاي ؟.........هو جه اعتذر فى الاخر...بس ده طبعا ماخد استماره سته...من معظم الناس تقريبا....لكن انا...ولا على بالى لانو محصلش ومحدش صدقو انو حصل
رايك ايه في انتخابات السنة اللي فاتت ؟.........مش عجبانى كانت قرعه وهل حضرتك شايف ان تجربة الانتخابات دي تجربة ناجحة سواء بالمكسب او الخسارة ؟......هى ناجحه جدا لو بعدنا عن المشاكل والكلام الفاضى ده ...هتكسب ناس كتييير.زوهتكون اجتماعى اكتر مع الناس
ولا شايف ان اللي عايز يشتغل هيشتغل من اي حتة ؟
انا معاكى جدا فى السؤال ده عندك حق طبعا
هل شايف ان الموقف السنة دي بالنسبة لاسرتنا احسن من السنة اللي فاتت ولا لا بجانب اللي بيحصل لينا ده ؟...........والله هو احسن بكتير جدا جدا...بس هو مين بقى اللى ينتهز الفرصه
كفاية كده ناو........ok
ولنا عودة
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-08, 2:52 am

midoeverytime كتب:
حبيت أسألك سؤال يا إس : هل أنا غيرت مبادئى علشان الأسرة ؟؟...........يا راجل انت بتكلم فى ايه...احنا مفيش بنا الكلام ده ومبادىء ايه....اكيد الكلام ده بعيد...عن دفعتنا يا ميدو
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-08, 7:56 am

DR.SILVER STAR كتب:

هااااااااااااااااااااااااااي
ورجعنا تاني عشان نسال الدكتور النجم
والكرسي شكله احلو اوي والاسئلة سخنت اهيه
وعشان ان مقدرة موقف حضرتك هسال كام سؤال سهلين حلوين مقطقطين مش محتاجين رغي كتير
وندووووووووووووووس على طول في الاسئلة....اوكييييه
اذكر اسم
...1عضو او عضوة بيعجبك اسمه او اسمها عالمنتدى.........Dr.Silent Killer [/b]
2عضو او عضوة بيعجبك صورته او صورتها الشخصيةbella ragaza
3عضو بيعجبك توقيعه............lightsmile4عضو بيعجبك ردوده ومواضيعه...........dr.sondos 5عضو بتنشكح لما بتلاقيه في المتواجدين حاليا..........لا مفيش 6عضو مشاغب.........DR.SILVER STAR
....بس عشان المود الحزاينى اوى ده...لكن قبل كده لاdr.sondos7عضو بتنرفزك ردوده او[/b]
8عضو لو كنت ادمن كنت هتحذفه.............اكيد انت يا دكتوره سيلفر...
.9عضوغيرت رايك في شخصيته بعد التعامل على المنتدى........memo.10عضو ما تعرفوش ونفسك تتعرف عليه في الواقع...nuclear.....باعتبارى مش عارفو.......
بص بقى يا دك انا عايزة اسامي بعينها ومش عايزة اسمع كلمة مافيش حد معين لحسن هنقيم عليك الحد وهفضل نسالك 10 ايام تاني بلياليهم وقد اعذر من انذر ......وطبعا...انك مشاغبه...وهتتحذفى ده اى كلام طبعا....يا دكتوره سيلفر ايه الاسئله السهله دى لما....نشووووووف
اتفقنا اه وطبعا ليك كل الحق في انك تختار عضو او عضوة في كل سؤال.......ده انا هحطك مفى كل الاسئله بس قلت حرااام هههههه..بس بلاش موضوع 10 ايام ده.....بليييييييييييييز...بلييييز...انا تعبت من كت الكتابه
ماشي كفاية كده النهارده واعتقد ان لي عودة
باااااااااااااااااااااي...........انا مستنى...لما نشوف

عدل سابقا من قبل semsem في 2009-10-08, 4:18 pm عدل 1 مرات
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-08, 8:00 am

Loco lover كتب:
انا مش هقول غير ان اسلام
شخصية محترمة جدا
طيب جدا جدا
رزين وعقلانى اخر حاجة
.................... حبيب قلبى يا لوكو نورتننى...والله............وايه يا سيدى الكلام جامد ده...
Eng.Maoud
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

ذكر عدد الرسائل : 1988
Job/hobbies : petroleum Eng.

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-08, 4:15 pm

السلام عليكم
ازيك يا اسلام
معلش مأخر ديما
يلا هما سألين
1 اكتر حاجة بتتمناها في السنة الجديدة دي ؟
2 اكتر حاجة مش بتحب تعملها ؟؟
3 الاخير بأ لو صحيت في يوم وبصيت في المرايا لقيت شخص تاني تعمل ايه ؟؟
اسيبك بأ ربنا يعينك شيفهم ...هرينك اسألة
يلا سلام

[b]ENGINEE...R^_^

We will stay True
[/b]

Dr Amira
دكتور صغنــون
دكتور صغنــون

انثى عدد الرسائل : 8
Job/hobbies : ... Try to make my ** NEW HOPE** truth ...

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-08, 7:55 pm

السلام عليكم ..
بسم الله ماشاء الله ربنا يزيد ويبارك
الأعضاء مقصروش
بس كفاية حراااام .. ارحموه شوية
أنا كنت هسأل بردو بس غيرت رأيي
سلاااام يا أس (مش بيقولولك أس بردو^^)
...
memo
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

ذكر عدد الرسائل : 1752
Job/hobbies : الاكتئاب اصبح الهوايه الوحيده
>> :

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-08, 7:59 pm

semsem كتب:
DR.SILVER STAR كتب:

.9عضوغيرت رايك في شخصيته بعد التعامل على المنتدى........memo.10ا تعرفوش ونفسك تتعرف عليه في الواقع...nuclear.....باعتبارى مش عارفو.......

يا رب يا سيدى تكون غيرت رايك للاحسن ربنا يستر بقى

وبالنسبه لنيوكلير انت عارفه جدااااااااااااااااااااااااااااااااااا
انت اكيد بتهرج صح؟

يا رب اسالك التقى فى كل حالى والرضى
من لى سواك مخلصى ان كنت عنى معرضا
فكن المعين اذا مضى جفن العيون واغمض
Dr.Silent Killer
المشرف العـــام
المشرف العـــام

ذكر عدد الرسائل : 8994
Job/hobbies : computer & internet

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-08, 9:04 pm

semsem كتب:

...1عضو او عضوة بيعجبك اسمه او اسمها عالمنتدى.........Dr.Silent Killer
ههههههه ... طب حاسب لتموت وانت مش داري
.9عضوغيرت رايك في شخصيته بعد التعامل على المنتدى........memo.
طب اول سؤال ليا بقي
قول رأيك قبل وبعد

10عضو ما تعرفوش ونفسك تتعرف عليه في الواقع...nuclear.....
ههههههههههههه ....يا رااااااااااااااجل
نبقي نعرفكم علي بعض

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.net4speed.com

رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك
صفحة 3 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية