كلية الطب البشري
نورت الموقع بزيارتك..عشان تقدر تشوف كل الموقع وتتمتع بكل المميزات ..انضم للموقع بالتسجيل معانا

الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 

رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك

انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
aitn
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

انثى عدد الرسائل : 920

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-09-30, 5:59 pm

حضرتك منور الكرسي

الكل داخل سخن يسال ....
ربنا يقدرك وتجاوب كويس
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
*Dr.4a*
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

انثى عدد الرسائل : 404

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-09-30, 6:01 pm

وااااااااااااااااااااااااااااو احد افراد دفعتنا العظيمه
حضرتك منور الكرسى يا دكتور

وتقديم اكتر من رااااااااااااائع وفكرته تحفه

semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

ذكر عدد الرسائل : 348
Job/hobbies : walking to you

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-09-30, 10:21 pm

DR.SILVER STAR كتب:
semsem كتب:
...ربنا يستر عليا منك يا دكتوره سيلفر................ده انتى بسم الله ماشاء الله.....ظبطى دكتوره لايت
انا جيت عشان ارخم شوية
بس انا والله طيبة وغلباااااانة
نبدا بكام سؤال خفاف لذاذ لطاف ظراف
1تفسر بايه ان حضرتك تقريبا الوحيد اللي في اصحابك في يونايتد والباقيين في اسر تاني؟؟ يعني ليه ما كنتش مع اصحابك ما فكرتش مثلا انهم ممكن يزعلوا او انك لو معاهم هتشتغل اكتر؟؟..................هو موضوع الاسر ده اخر حاجه ممكن تزعلنا من بعض والدليل اننا يوم الانتخابات كنا ماشين مع بعض ونازلين قدام بعض عادى جدا.........وانى انا الوحيد لا فانا معايا اتنين تانى بس ملهمش فى الشغل
2ايه هو القرار اللي اتسرعت فيه وندمت عليه؟؟.............انى..قربت فى يوم من ناس..معايا فى الكليه عملو معايا مواقف مش ظريفه خالص....طلعو..مينفعوش يبقو دكاتره...والحمد لله مش من دفعتى...لان دفعتنا مش هيجى زيها تانى
3ممكن تغفر الكدب والخيانة؟؟........الكدب ممكن....لكن الخيانه مستحيل
4مين اكتر حد بتثق فيه؟؟............طبعا حبيب قلبى فوكس
5 مين اكتر حد بتخاف عليه.......فوكس واخويا
6 مين اكتر حد بتخاف منه؟؟.........منك يا سيلفر.هههههه....يعنى مبتوصلش معايا حاجه لدرجه الخوف الجامد قوى يعنى....وطبعا بخاف من ربنا
7مين اكتر حد بتعمله حساب..........عقلى وقلبى
8 بتقول لمين سامحني.......حد حاسس انى جيت عليه كتير اوى
9لو ليك اخوات بنات ايه هيكون رد فعلك لو صاحبك الانتيم جه وقالك انه معجب باختك وانه جد في مشاعره وعايز يعرف رايك؟؟.......ممم...هو انا معنديش اخوات بنات....بس لو صاحبى ده اخلاقو عاليا وهيخاف عليها بجد.....هساعدو انو يتقدملها ...لكن قبل كده...كفايه عليه يشوفها من بعيد لبعيد
10 ياترى رد فعلك هيكون مختلف لو شخص غريب جه وقالك نفس الكلام؟؟....طبعا لانى مش هكون عارفو كويس........وبعدين...اكيد اختى لو كانت موجوده كنت هظبطها ازاى تتعامل مع الناس دى اصل الشباب اللى بتلعب اليومين دول كتييييييير...وهكون اقرب حد ليها عشان تحكيلى على كل حاجه
كفاية كده النهارده
........ نورتينى يا سيلفر بتمنى اني ماكنتش ضيفة تقيلة على حضرتك
لي عودة ده بعد اذنك طبعا
اه ماوصكش على الصراحة.........مفيش اكتر من كده حاليا
يلا باي
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-09-30, 10:48 pm

shams كتب:

يا سلااااااااااااااام اسلام على الكرسي يا جدعان تعاللى بقي واحب اقوللك هتموتى يا سوسو

مبدايا كده مفيش سؤال اساله ومتردش عليا فيه ومفيش اعتراضات ولو قلت اى حاجة مش مظبوطة صاحبك هيقفشك

هههههههههههههههه

حبيبي يا اس والله

........1_ايه رايك ف دفعتى وبالاخص اصحابى اللى انت عارفهم؟..........انت عارف طبعا انك انت ودفعتك يا مصطفى احسن دفعه فى الكليه ده قبل ما احنا ندخل.....انتو كلكو بسم الله ما شاء الله رجاله جامدين اخر حاجه وكمان البنات ...متعاونين ومتفاهمين وقمه فى الاحترام ...انت حظك جامد انك كنت مع دفعه زى دى

........2_ايه اكتر حاجة غلط عملتها ف حياتك وندمت عليها ....ممممم...انى اتساهلت مع ناس.....وقربت منهم واتظبط منهم حوارات وكلام ...وحاجات من دى....لكن حاجه ...انا عملتها مش عارف

3_ايه اكتر حنة او فرح رقصت غيهم وخربت الدنيا ؟ ...........والله انا مبحبش الرقص ...بس فى حنه بتاع ناس قرايبنا طقيت كده مره واحده وقعدت ارقص....لكنى عامتا بصقف وبس

4_راضيعن مستواك ف الكلية ولا لأ ؟...........مممممم يعنى الى حد ما

5_حبيت قبل كده حب حقيقي وبجد ؟..............حبيييييت انا حد يقلى انى انا غلطانه

6_هل اعجبت بحد من بنات الكلية او من بره ف اى كليه تانى ؟.......طب وليه الاحراج ده بس..........كاعجاب بس......فى الكليه موجود.....لكن بره لا

7_بتروح الجامعة ولا لأ ولو بتروح بتروح ليه ومتقليش عشان اقابل اصحابى ؟ .....اه بروح الجامعه كتير بس عشان ابن خالتى اللى قدى هناك وده حبيب قلبى ومقدرش اتاخر عليه

8_مين صاحبك الانتيم اللى بتحكيله على كل اسرارك ؟.....فوكس

9_حد خانك وندل معاك من اصحابك قبل كده ولا لسه محصلتش ومتقلقش مسيرها..تحصل ؟.............من اصحابى الحمد لله لسه....او انا بنسى
النداله بس لكن الخيانه لااااا
......10_دخلت اقسام شرطة قبل كده ؟.....لا

11_اتقفشت تحرى قبل كده ؟ .........لا هو حد يقدر يعملها فبلدك

12_شربت مخدرات قبل كده ؟ ........هههههههه....ايه السؤال ده لا طبعا

12_بتعرف تسوق عربيات وبتحب التخميس والحجات دى ؟ .....اه الحمد لله...لا مليش فى التخميس

13_احلى سفرية سافرتها كانت فين ومع مين ؟..........كان مصيف.....انا واخويا وابن خالتى

...14_نفسك فرحك يبقي ازاى ؟............سبشيال كاس.....حاجه كده اب نورمال....

15_احلى ذكريات ليك كانت وانت ف انهى مرحلة تعليمية ؟.......فى الثانويه

16_بنخش الحمام كام مرة ف اليوم ؟ .......طب وانا قلو ايه ده........اقلك...تونس

اممممممممممممممم

كفاية دول لحد دلوقتى وشوية وراجعللك يا حبي
مستنييييييييييييييييك
سلاااااااااااااااااام يا جمييييييييل
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-09-30, 11:00 pm

fuchs1992 كتب:
اس خلي بالك
متلفش وتدور هقفشك علي طول
يلا نلبك كام سؤال
لما كنا قاعدين في كرومبو
سالتك ايه مميزاتي وايه عيوبي
قلت مميزاتي بس مقولتش عيوبي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.........منا قلت انك نرفوز...ولما بتتعصب...بتطير على طول...ووو........مبتعرفش تفصل اوىبين مشاكلك ودراستك بيتاثرو ببعض........مش عارف بس انت يعنى....بالنسبه ليا اتعودت عليك يعنى تقريبا مش شايف عيوب غير الاخرانى وان شاء الله السنه دى هيتغير
ارغي يا معلم
سؤال لولبي
لو حصل لا قدر الله انه في تعارض بيني وبين مثلا الانسانه اللي هتحبها هتعمل ايه ........وتتصرف ازاي ؟؟؟؟؟؟؟............اختلاف الرىء...عادى يعنى ياعمى اللى هحبها لو كنت مقتنع بكلامك هقنعها ...ولو كلامها هقنعك...ولو قفلت انت عارف احنا بنعدى...لبعض اى حاجه
ايه اكتر موقف عملته ضايقك مني او تصرفي كان غلط اوي من وجهة نظرك ........؟؟؟؟؟؟؟؟..........لا مفيش ...تقريبا او انا بسامحك مهما عملت ده انت حبيب هارتى
قلتلك انا قبل كده عن عيب خطير اوي فيك وحاولت معاك كتير فيه
فاكر ايه هوا وشايف اني صح ولا انا غلطان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟........اه..فاكر وانا قلتلك انى عارف انى بزودها شويه لما بسمع كلام عليا مش حقيقى لانى بضايق جدا بس الحمد لله....اخدت مبدا بيييييييس...وجارى التطبيق
اعمل ايه ماهو مش عارف اقعد معاك لوحدنا زي الاول علشان استفسر منك فقلت البك الاسئله ديه
.ياحبييب قلبى انت تقول اى حاجه فاى وقت...
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-09-30, 11:08 pm

Dr/A.T.M كتب:
منور يا دوك على الكرسي ده نورك بمن توجه هذه العبارات ........روح ...منك لله.......لحدغدر بيا فيوم _ الله يسامحك............لكل الناس ويسامحنا جميعا _ ربنا على الظالم...........مفييييش _هاردهالك........لواحد فى الدفعه اللى فوقينا سنه تالته دلوقت....احذر منى..السنه الجايه
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-09-30, 11:30 pm

dr.sondos كتب:
احم احم
عدنا بعد الفاصل
ارجو ان الكرسي يكون مريح
طيب تمام ....تمام
نبدا على طول علشان ماشغلش الخط كتير
نستغل الوقت في الاسئلة
ايه رايك في نفسك ؟
.متسامح.....مع نفسى....فوكس بيقول عليا طيب
ايه اكتر حاجة بتتمناها ناو ؟
اسافر....بلد كده على بالى
لو طلب منك توصف نفسك هتقول ايه ؟
خدووووم جدا...وبحب كل الناس
اكتر موقف محرج حصلك في الكلية ؟
كنت بقدم مسابقه مع حضرتك تقريبا...ومره واحده اسابقه فصل المايك وقال المسابقه خلصت....قدام كل الناس فيوم اليتيم
حاجة تتمنى تغيرها في الكلية .......تكون انتيرست كده زى مادكتور مدحت ما قال....يعنى دكاترهز...شكل...يفتح النفس كده..امكانياااات......احلااااااام حلوه الاحلام....يارب تتغير بايدينا
............في اصحابك ...حاجه كلمتهم فيها وبتتنفذ...يهتمو بالدراسه شويه.......
في نفسك ...........نفسى لما اتعصب...مبقاش اوفر اوى لانى نادرا لما بتعصب ولما بتحصل..........والعيب اللى قال عليه فوكس واللى...اتغير تقريبا
في اهلك
...............يوافقو على هعملو ...مستقبلا....
رايك في دفعتنا ......جامده جدا...والله احنا دفعه من ساعه مادخلنا واحنا مكسرين الدنيا وبجد بنفع بعض اوى اوى.......لاننا فى الاخر هنبقى مع بعض فكارير واحده واستاف واحد...حلوه اوى روح التعاون اللى بنا الدفعة تالتة .....طب مابلاش....مبستريحلهاش...فيها شله كده....محتاجه تظبط
دفعة رابعة
..........ناس جامدين اوى زى دفعتنا كده متاونين مع بعض ونفعونى اوى
رمضان غير في حضرتك ايه السنة دي ؟
الحمد...لله..........كان حاجه مختلفه...اكتر رمضان قريت فى قراءن.......وحسيت انى لاول مره معزول عن العالم فى اوقات وانا بصلى...يااااااه احساس مختلف.....الحمد لله
اكتر حاجة حبتها في رمضان؟
برنامجين....قصه حب لمصطفى حسنى....والطريق الصح...معز مسعود....وصوت شيخ بنى سويف الجديده سيد ابو خطوه
كفاية كده ناو
................ولنا عودة ...........نورتينى يادكتوره...وشكرا على الاسئله الجميله دى
ولازم حضرتك تجاوب بصراحة
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-01, 12:29 am

Deadlynight.shade كتب:
1Ready- امسك بطاقتك الشخصية واقراها كاملة ........لو سمحت.......الاسم....اسلام محمد حسن طه..........السن 17...والشهر الجاى 18...........العنوان شارع مروان خلف المستشفى العام بجوار مساكن الطيارين........اعزب......طالب فى كليه الطب......- ايه الحاجة اللي بجد ممكن تخليك متعرفش تنام ولا تقعد ولا تروح ولا تيجي. .لو .......حصلت ؟؟..........انى احس انى ظلمت حد اوى....وجيت عليه اكتر من اللازم
3- احكلنا موقف حلو اوي حصلك واوصفلنا فرحتك بيه كانت عاملة ازاي وليه ؟؟ واشمعنى الموقف ده بالذات اللي اختارته؟؟..........موقف حلو....هو مش موقف هو حلم.....وحاولت انفذوا ولسه بيتحقق بالظبط....ويارب يكمل على خير.........اختارتو لانو....فرحنى جدا...وجه فوقت مناسب جدا جدا
4-مثل او حكمة ماشي بيها في الحياة.......لاتبكى على اللبن المسكوب.......لاتنظر لنصف الكوب الفارغ..........القناعه..الملازمه للطموح 5- ايه الصفة اللي متحبش انك تشوفها في صاحبك؟......الخيانه
6-قرار ندمان عليه ولو رجع بيك الزمن مكنتش هتاخده.............لا يوجد حتى الان
7- حد نفسك تقوله اسف من كل قلبك ؟؟ وليه ؟؟..............هو انا مبحبش كلمه اسف.....بس هقولها لحد.ظلمتو بتفكيرى انى فكرت انو ممكن يبعنى فيوم من الايام....بس الحمد لله
8- ايه اكتر اكلة بتحبها واكتر اكلها مبتحبهاش............اكتر اكله مندى...هى عباره عن رز بسمتى ولحمه مشويه....والله لو كانت فى سفارى...................ومبحبش السمك المقلى ...لكن الجمبرى.....بيييييس
9- يا رب ...اغفر ذنوبى ...وسامحنى.............؟؟ كمل الدعوة
10- انا سيادة الدكتور .سمسم...... اخصائي ..جراحه القلب والامراض العاطفيه....ههههههه يارب.....؟؟ كمل الجملة
11- ....9تدي نفسك كام من عشرة على اجاباتك دي ومدى صراحتك فيها..
يا رب تكون اسئلتي .خفيفه عليك
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-01, 12:33 am

aitn كتب:
حضرتك منور الكرسي
...............شكرا ليكى يا دكتوره
الكل داخل سخن يسال ....
.ربنا يقدرك وتجاوب كويس
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-01, 12:37 am

*Dr.4a* كتب:
وااااااااااااااااااااااااااااو احد افراد دفعتنا العظيمه
حضرتك منور الكرسى يا دكتور..........ربا يخليكى يا دكتوره.....

وتقديم اكتر من رااااااااااااائع وفكرته تحفه

DR.SILVER STAR
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

انثى عدد الرسائل : 1006
Job/hobbies : الرسم وبمووووت فالكسل والفشل

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-04, 3:37 am

semsem كتب:
DR.SILVER STAR كتب:
semsem كتب:
...ربنا يستر عليا منك يا دكتوره سيلفر................ده انتى بسم الله ماشاء الله.....ظبطى دكتوره لايت
انا جيت عشان ارخم شوية
بس انا والله طيبة وغلباااااانة
نبدا بكام سؤال خفاف لذاذ لطاف ظراف
1تفسر بايه ان حضرتك تقريبا الوحيد اللي في اصحابك في يونايتد والباقيين في اسر تاني؟؟ يعني ليه ما كنتش مع اصحابك ما فكرتش مثلا انهم ممكن يزعلوا او انك لو معاهم هتشتغل اكتر؟؟..................هو موضوع الاسر ده اخر حاجه ممكن تزعلنا من بعض والدليل اننا يوم الانتخابات كنا ماشين مع بعض ونازلين قدام بعض عادى جدا.........وانى انا الوحيد لا فانا معايا اتنين تانى بس ملهمش فى الشغل
2ايه هو القرار اللي اتسرعت فيه وندمت عليه؟؟.............انى..قربت فى يوم من ناس..معايا فى الكليه عملو معايا مواقف مش ظريفه خالص....طلعو..مينفعوش يبقو دكاتره...والحمد لله مش من دفعتى...لان دفعتنا مش هيجى زيها تانى
3ممكن تغفر الكدب والخيانة؟؟........الكدب ممكن....لكن الخيانه مستحيل
4مين اكتر حد بتثق فيه؟؟............طبعا حبيب قلبى فوكس
5 مين اكتر حد بتخاف عليه.......فوكس واخويا
6 مين اكتر حد بتخاف منه؟؟.........منك يا سيلفر.هههههه....يعنى مبتوصلش معايا حاجه لدرجه الخوف الجامد قوى يعنى....وطبعا بخاف من ربنا
7مين اكتر حد بتعمله حساب..........عقلى وقلبى
8 بتقول لمين سامحني.......حد حاسس انى جيت عليه كتير اوى
9لو ليك اخوات بنات ايه هيكون رد فعلك لو صاحبك الانتيم جه وقالك انه معجب باختك وانه جد في مشاعره وعايز يعرف رايك؟؟.......ممم...هو انا معنديش اخوات بنات....بس لو صاحبى ده اخلاقو عاليا وهيخاف عليها بجد.....هساعدو انو يتقدملها ...لكن قبل كده...كفايه عليه يشوفها من بعيد لبعيد
10 ياترى رد فعلك هيكون مختلف لو شخص غريب جه وقالك نفس الكلام؟؟....طبعا لانى مش هكون عارفو كويس........وبعدين...اكيد اختى لو كانت موجوده كنت هظبطها ازاى تتعامل مع الناس دى اصل الشباب اللى بتلعب اليومين دول كتييييييير...وهكون اقرب حد ليها عشان تحكيلى على كل حاجه
كفاية كده النهارده
........ نورتينى يا سيلفر بتمنى اني ماكنتش ضيفة تقيلة على حضرتك
لي عودة ده بعد اذنك طبعا
اه ماوصكش على الصراحة.........مفيش اكتر من كده حاليا
يلا باي

عووووووووووووو عوووووووووووو
دي بس داخلة كده بما ان حضرتك قولت انك بتخاف مني
يعني تغييير بدل ما اقول هاي او ازيك او سلامو عليكم
انا عارفة انك بتهزر طبعا يا دوك بس انا غلبانة ولله
حتى هديك 10 من 10 في الاسئلة
في طيبة اكتر من كده؟؟
واديني باخد رايك تحب ادخل اسال تاني ولا لا؟؟
يلا باي
fuchs1992
دكتور بيحاول
دكتور بيحاول

ذكر عدد الرسائل : 69

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-04, 6:54 pm

ازيك يا اس
سؤال كده علي الطاير
ايه رايك في فكره اللوف والايموشنز
وايه رايك في ان الواحد يحب بدري ويتكلم مع اللي بيحبه وكده يعني
؟؟؟؟؟
عاوزك تفكر بعقلك وترد علي السؤال ده
واحده جات وقالتلك يا اسلام انا معجبه بيك الطبيعي هتعمل ايه ؟؟؟؟
نظرتك ليها هتبقي ايه
من رايك هل من حق البنت انها تحب وتعيش قصة حب وكده علي اعتبار المستقبل (ارتباط رسمي)؟؟؟؟؟؟؟؟
لو لاقيت صاحبك داخل في قصة حب يكاد يكون محكوم عليها بالاعدام هتعمل ايه؟؟؟
جيت في يوم كده يا اس
وفجأه لاقيتني مش طايق حرف وقفلتها معاك وهزاتك هتعمل ايه بعد كده ؟؟؟
كفايه كده عليك
يلا سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-04, 7:05 pm

يا..دكتوره سيلفر انتى تنورى فى اى وقت....وطبعا ممكن تسالى........
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-04, 7:35 pm

fuchs1992 كتب:
ازيك يا اس
سؤال كده علي الطاير
ايه رايك في فكره اللوف والايموشنز
وايه رايك في ان الواحد يحب بدري ويتكلم مع اللي بيحبه وكده يعني
؟؟؟؟؟............بص....انا مع انك تحب جدا....بس تكلم معاه حكم عقلك فيها....يعنى متخليهاش مفتوحه لقلبك لانو......هيافور...جامد....بس لو حكمت عقلك هتلاقيك عايش احلى ايام حياتك.......بس ده هيحصل بس مع واحد واثق فيك....عارف انو مهما حصل مش هتستغنى عنو وهتكمل رسمى
عاوزك تفكر بعقلك وترد علي السؤال ده
واحده جات وقالتلك يا اسلام انا معجبه بيك الطبيعي هتعمل ايه ؟؟؟؟
نظرتك ليها هتبقي ايه..........مممممم بص ياسيدى...مع الجرئه الفظيعه اللى عندها...انها تعمل كده بس عمرى عمرى مهفكر فيها من غير ما اكون حاسسس بحاجه من جوايا نحيتها...وبعدين هى كده....ومن كلامك انا مش هكون عارفها ولا هتبقى فى حاجه من نحيتى من غير اى جرح وبكل احترام...هنهى الموضوع
من رايك هل من حق البنت انها تحب وتعيش قصة حب وكده علي اعتبار المستقبل (ارتباط رسمي)؟؟؟؟؟؟؟؟.......هى من حقها تحب وكل حاجه....بس مع حد موثوق فيه مليون فى المليون يعنى بعد ما تخلص فيه مليون اختبار ...وبعدين بيبان اللى بيلعب من اللى داخل رسمى حتى من الكلام...وبعدين هتلاقيه هو بيخاف عليها..اكتر من نفسها...يبقى هو ده اللى ممكن تفكر فيه
لو لاقيت صاحبك داخل في قصة حب يكاد يكون محكوم عليها بالاعدام هتعمل ايه؟؟؟..........ممممم...لا طبعا هفضل ازن على دماغو لحد...ما يصرف نظر...هطلعلو كل الحجج انو يصرف نظر...لو كان عقلو هيتلغى هكون انا عقلو اللى بيفكر بيه
جيت في يوم كده يا اس
وفجأه لاقيتني مش طايق حرف وقفلتها معاك وهزاتك هتعمل ايه بعد كده ؟؟؟
كفايه كده عليك........يعنى بتجنبك وقتها وبكلمك لما تهدى...و..لما بتهدى بتفهم وتتقبل..و تقتنع بوجهه نظرى..وبعدين يا ابنى احنا مفيش بنا الكلام ده
يلا سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام........يلا سلااااااااااااااااام
Matta
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

انثى عدد الرسائل : 1144

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-04, 8:40 pm

اوبس بجد سوري جدااااااااااااااااا

انا لسة داخلة الموضوع دلوقتي

بس والله كنت مشغولة جدااااااااااااا

منور الكرسي يا دكتور طبعا

ويادوب هاقول سؤالين كدة ع الماشي دة بس مؤقتا لحد ما افضي

بصرااااااااااااااحة مطلقة هل بتعامل البنات زميلاتك زي اخواتك؟ ولو ليك اخت هترضي انها تتعامل بنفس الطريقة للي حضرتك بتتعامل بيها؟

ايه هو الغرور من وجهة نظرك؟ وايه رايك في الشخص المغرور؟ وهل بتحاول تتجنب الموضوع في تصرفاتك ولا مش بتركز في الحتة دي؟

ايه الحاجة اللي كنت تتمني انها تكون فيك بس للاسف هي مش فيك؟

ايه اكتر اغنية حاسس انها شبه شخصيتك او بتحكي عنك؟

هل مرة سمعت اغنية وخليتك دمعت؟ وايه هي؟

كفاية ناو عشان انا مش مركزة لسة
وانتظر البقية
Dr.katkoot
دكتور صغنــون
دكتور صغنــون

ذكر عدد الرسائل : 10

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-04, 9:12 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
انا مسجل جديد ع المنتدى وف كام ساعه كده اتصفحته وقدرت اكون وجة نظر عن معظم الاعضاء طبعا اللي نشيطين ع المنتدى
وانت من الاعضاء اللي ردودهم عجبتني
فبعد اذنك يعني هندخل كده بشوية اسئله خفيفه
1-كلمنا عن نفسك وعيلتك فيما لا يقل عن سطرين
2-امتى اكتر مره حسيت فيها بالظلم
3-ايه السؤال اللي تجاوب عليه بمستحيل والسؤال اللي تجاوب عليه بأكيد
4-انت من الشخصيات اللي بتحتفظ بسرها ولا بتحكي كل حاجه
5-هواياتك المفضله
6-لو مخنوق من حد تقوله ف وشه ولا تلمحله من بعيد ولا متقولش لحد ما هو يحس لوحده
ويارب تكون اسئلتي خفيفه عليك
ولنا لقاء اخر لو حبيت ومكنتش اتخنقت مني
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-04, 9:43 pm

bella ragaza كتب:
اوبس بجد سوري جدااااااااااااااااا

انا لسة داخلة الموضوع دلوقتي..................ولا يهمك يادكتوره

بس والله كنت مشغولة جدااااااااااااا

منور الكرسي يا دكتور طبعا
انتى اللى نورتى الكرسى يا دكتوره
ويادوب هاقول سؤالين كدة ع الماشي دة بس مؤقتا لحد ما افضي

بصرااااااااااااااحة مطلقة هل بتعامل البنات زميلاتك زي اخواتك؟ ولو ليك اخت هترضي انها تتعامل بنفس الطريقة للي حضرتك بتتعامل بيها؟........الحمد لله انا بعاملهم فعلا كاخواتى......لاننا هنفضل مع بعض كدفعه واحد لفتره طويله والتعامل لازم يكون فى قمه الاحترام...انا عن نفسى مع انى معنديش اخوات بنات........راضى عن الطريقه اللى بعاملهم بيها

ايه هو الغرور من وجهة نظرك؟ وايه رايك في الشخص المغرور؟ وهل بتحاول تتجنب الموضوع في تصرفاتك ولا مش بتركز في الحتة دي؟.............الغرور صفه وحشه جدا جدا...ومحبهاش..ومحبش انها تكون فيا........الشخصيه المغروره بيخسر نفسو وبيخسر اللى حواليه..والسؤال الاخير...مش عارف

ايه الحاجة اللي كنت تتمني انها تكون فيك بس للاسف هي مش فيك؟
مممم....سؤاااال جميل.....انى اكون اعرف اكبر دماغى شويه...وانفض اهى دىالحاجه اللى نفسى اعرف اعملها اعمل ايه مبعرفش انفض او اكبر دماغى
ايه اكتر اغنية حاسس انها شبه شخصيتك او بتحكي عنك؟
اغنيه....ادم كل واحد........فينا
هل مرة سمعت اغنية وخليتك دمعت؟ وايه هي؟
مممممممممم للاسف حصل.......اغنيه يارا انت منى
كفاية ناو عشان انا مش مركزة لسة
وانتظر البقية...........انا مستنى ...وشكرا ليكى ونورتينى
MGM
دكتور صغنــون
دكتور صغنــون

ذكر عدد الرسائل : 11

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-04, 9:49 pm

اول حاجه عايز اقولهالك اني زعلان منك

عشان تبقي عـ الكرسي ومتقوليش

متخافش انا مش هسألك لاني مش لاقي حاجه اسألك فيها
بس لو حاجه جات علي بالي هسألك علي طول

يالا سلام

Matta
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

انثى عدد الرسائل : 1144

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-05, 4:02 pm

باااااااااااااااااااااااااك

مبدئيا اجابات حضرتك كويسة اوي

برضه هسال سؤالين كدة ع الماشي

وكل مايجي في بالي حاجة هاخش اسالها ة لو ميضايقش حضرتك

اولا ..لو مفيهاش تطفل يعني ..اشمعني اغنية يارا ؟

ثانيا..بما اننا عشرة سنة قبل الكلية في درس الاحياء انا واصحابي ...عايزة اسال حضرتك

ان ايه انطباعك عننا قبل الكلية؟ وايه هو بعد دخول الكلية؟

ثالثا..هل اسئلتي ضايقتك ولا لا؟ وياريت بصراحة من غير مجاملة وكدة

احب اشكر حضرتك واقولك ربنا يعينك
dr.sondos
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

انثى عدد الرسائل : 3294

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-05, 4:48 pm

انا داخلة اسال تاني
طبعا انور في اي وقت
نبدا على طول
هل في حاجة نفسك تعملها وحاسس انك مقيد ؟
احكي عن طفولتك
ايه اكتر حاجة ندمت عليها في الكلية ؟
لو لاقدر الله صدمت في احد اصحابك في موقف ما هيكون ايه رد فعلك ؟
ايه الحاجة اللي نفسك تشوفها في الكلية في التعامل مابين الطلبة؟
كفاية كده ناو
فاصل ونواصل

thanxxxx pandorty
lightsmile
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

انثى عدد الرسائل : 1099
Job/hobbies : اهو فى الحرف التانى (الكاف )من كلمة دكتورة يارب تكمل

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-05, 10:07 pm

انا داخلة المرة دى برده باتصال مجانى

وطبعا كوسة ليا صلاحية ادخل مرة تالتة عاما
كنت حابة اسال حضرتك كده كام سؤال
قلت قبل كده ان قصة الاسر دى مش بتفرق بينك وبين اصحابك ؟بس عمرك مااكتشفت ان فى صاحب ليك غير من مبادئه عشان الاسرة؟
ولو حصل عملت اييه؟
ايه رايك فى موضوع تغيير المبدا ده سواء على حاجة كبيرة او صغيورة؟
عمرك حسيت كده ان فى واحد صاحبك شاف حاجة فى اسرته مش عاجباه واستطعت اقناعه بكده لدرجة انه فكر يسيب كل ده؟
ايه رايك فى شغل السنة دى مع سنه اوولى؟
نفسى افهم لو حضرتك تقدر توضح يعنى هو ليه اتقلبت الاسر معسكرات يعنى ونسيا الناحية الاساسية وهى افادة الطلبة؟وهل كله كده لا فى ناس اعصابها تعبانه يا عينى وهى كده؟
نسيبنا من لاسر
ايه هى اغرب رسالة جاتلك ومن مين؟
ايه هى اسعد سنة مرت بيك فى حياتك؟
بجد ومن غير مجاملة لنفسك وكده يعنى اييه الفة اللى شايفها فى نف وبجد حاسس انك بتتميز بها؟
كفايه كده لانى بجد مش فى مووودى خاااالص
سلاام مؤقتا راجعة تانى
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-05, 10:33 pm

[quote="Dr.katkoot"]بسم الله الرحمن الرحيم
انا مسجل جديد ع المنتدى وف كام ساعه كده اتصفحته وقدرت اكون وجة نظر عن معظم الاعضاء طبعا اللي نشيطين ع المنتدى
وانت من الاعضاء اللي ردودهم عجبتني.........ربنا يخليك
فبعد اذنك يعني هندخل كده بشوية اسئله خفيفه
1-كلمنا عن نفسك وعيلتك فيما لا يقل عن سطرين........انا مبعرفش اتكلم عن نفسى تقدر تقول انا شخص...متواضع الاى حد ما....بحب الناس اوى يعنى اجتماعى حبتين بحب اسرتى اوى بابا وماما طبعا ربنا يخليهم ليا واخويا....يا عنى البشمهندس....وكان نفسى يبقى ليا اخت بنت...يلا دى كانت هتاخد دلع....بس
2-امتى اكتر مره حسيت فيها بالظلم........بالظلم...لما اتقال عنى كلام مكنش صحيح
3-ايه السؤال اللي تجاوب عليه بمستحيل والسؤال اللي تجاوب عليه بأكيد........مستحيل...انى اخون حد مهما عمل فيا...........اكيد....انا مش...مغرور
4-انت من الشخصيات اللي بتحتفظ بسرها ولا بتحكي كل حاجه...........والله انا بحكى لحد واحد بس......وده انا بعتبره انى...بحتفظ بيه
5-...........انا بحب البحر والسباحه اوى...وكمان التنس هى دى هواياتك المفضله
6-لو مخنوق من حد تقوله ف وشه ولا تلمحله من بعيد ولا متقولش لحد ما هو يحس لوحده......لا طبعا هلمحله لانى اللى مرضاهوش لنفسى مرضاهوش لغيرى
ويارب تكون اسئلتي خفيفه عليك.......خفيفه وزى السكر
....ولنا لقاء اخر لو حبيت ومكنتش اتخنقت مني
[...خالص/quote]
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-05, 10:59 pm

bella ragaza كتب:
باااااااااااااااااااااااااك
منوره تااااانى
مبدئيا اجابات حضرتك كويسة اوي
الحمد لله
برضه هسال سؤالين كدة ع الماشي
وكل مايجي في بالي حاجة هاخش اسالها ة لو ميضايقش حضرتك
لا ابدا عادى جدا...انتى تشرفينى
اولا ..لو مفيهاش تطفل يعني ..اشمعني اغنية يارا ؟
ههههههه....لا مفيهاش...كان فى موقف مع حد قريب.....منى اوى اوى....وبما انى كنت عارف عنو كل حاجه فدمعت عشانو وعلى اللى حصلو....لان الاغنيه بالنسبه ليه كانت جيه على الجرح اوى
ثانيا..بما اننا عشرة سنة قبل الكلية في درس الاحياء انا واصحابي ...عايزة اسال حضرتك

ان ايه انطباعك عننا قبل الكلية؟ وايه هو بعد دخول الكلية؟
...............................ممممم...انا كنت بحترمكم جدا......وكنت زمايل شاطريين...ولسه الى الان انا بحترمكم اكتر واكتر لان التعامل فى الكليه بقى...اكتر..وانطباعى انكم سمارت ..وديه بتبقى حاجه كويسه فى البنات انهم يكونو على درجه من الذكاء.....بس بلاش التسرع فى الحكم على اى حد......بس فى موقف مش ناسيه كنا بنتكلم مع ابله اسهام وحضرتك كنت عايزه تاجلى ميعاد الدرس...عشان كنت مسافره ايطاليا....والابله ضربت بكلامنا كلنا انا واصحابى عرض الحائط وفى الاخر الحصه اتاجلت....يلا....ايام المراجعه كانت ايااااااام...
ثالثا..هل اسئلتي ضايقتك ولا لا؟ وياريت بصراحة من غير مجاملة وكدة
لاااا خالص والله واسالتك فكرتنى بايام جميله....ومستنى تعدى تانى ومتقلقيش....بمنتهى الصراحه
احب اشكر حضرتك واقولك ربنا يعينك ......شكرا جدا جدا....يارب يعنى

عدل سابقا من قبل semsem في 2009-10-05, 11:06 pm عدل 1 مرات
DR.SILVER STAR
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

انثى عدد الرسائل : 1006
Job/hobbies : الرسم وبمووووت فالكسل والفشل

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-05, 11:05 pm

بااااااااااااااااااااااااااك

انا جييييييييييت تااااااااااااااااني وطبعا هسال تاني بجد انا عايزة اكون لطيفة وخفيفة بس مش عارفة اعمل ايه بقى في نفسي طبع ارخم عالخلق

المهم هدوس في الاسئلة على طول

1حضرتك قولت ا اكتر مرة حسيت فيها بالظلم كان بسبب كلام اتقال عليك ياريت تحكي بالتفصيل

2اغنية ادم كل واحد حضرتك قلت انها اكتر اغنية شبهك طب لييييييييييييييييييييييه؟؟ سؤال خبيس مش كده؟؟نياهاهاها

3بصراحة شديدة حد من اصحابك كلمك في موضوع الاسر ده وحاول يضغط عليك عشان تسيب يونايتد وتروح معاهم ولا لا؟؟ ولو حصل كان ايه رد فعلك؟؟

4طب انت حاولت مع حد قبل كده من اصحابك اللي في اسر تاني عشان يجوا معاك يونايتد؟؟بردو بصراحو

5لو كنت معجب بحد هتوصلها احساسك ازاي؟؟

6اتكلم عن حد كنت واخد عنه فكرة غلط بس اما ركزت شوية في التعامل في الكلية او الدروس او من عالنت غيرت رايك راكتشفت انك كنت غلط

ان بي: اتكلم عن اتنين شخص كنت فاكره وحش وطلع كويس والعكس شخص كنت فاكره كويس وطلع ........سواء زميل او زميلة طبعا

7ايه رايك في صداقة الرجل والمراة؟؟

8ايه اكتر حاجه بتفرحك عموما؟؟

9اكتر ذكرى اليمة في حياتك؟؟

10اكتر ذكرى جميلة في حياتك؟؟

11لو واحد من اصحابك بيحب واحدة قريبتك ممكن تعمل دور الخاطبة ولا انت بتعمل بالمثل اللي بيقول امشي في جنازة ولا تمشيش في جوازة؟؟

امممممممممممم في اسئلة تاني طبعا اكيد عارف اللي يسال مايتوهش هههههههه بس مش عايزة اكون تقيلة

المهم عايزة اقول وبصراحة اني كنت واخدة عن حضرتك فكرة مش لذيذة خالص بس الحمد لله اتغيرت تماما واتشرفت بمعرفتك

ليييييييييييي عودة

باااااااااااااااااااااي
semsem
دكتور ورئيس قسم
دكتور ورئيس قسم

مُساهمةموضوع: رد: رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك   2009-10-05, 11:16 pm

dr.sondos كتب:
انا داخلة اسال تاني
طبعا انور في اي وقت
نبدا على طول ...طبعا مفيهاش كلام
هل في حاجة نفسك تعملها وحاسس انك مقيد ؟.....والله انا كنت مع اصحابى فى الاجازه اول ما وصل لقلبى ذره ملل اللى انا مبحبوش خالص قعدنا نفكر فى مشاريع وحاجات...والمستقبل هيبقى ازاى ....نفسى....اموت وربنا راضى عنى قولو يارب
احكي عن طفولتك.........انا فطفولتى جزء منها كان بره مصر...والجزء التانى كان هنا...الى كانت بره كنت مستمتع بيها جدا جدا...واللى هنا الى حد ما كانت حلوه...انا بحب الاطفال جدا جدا...بحس انهم زهره الحياه....وهو فى حد فينا مش نفسو يرجع طفل تانى
ايه اكتر حاجة ندمت عليها في الكلية ؟.............انى اتساهلت مع ناس اكتر من اللازم ومكنش المفروض ده يحصل
لو لاقدر الله صدمت في احد اصحابك في موقف ما هيكون ايه رد فعلك ؟.........ده لازم تكون الصدمه مستحيله....بس انا وهما بنستحمل لبعض اى حاجه...ولحد دلوقتى عدت مواقف علينا كبيره وصغيره وكتيره وقليله والحمد لله زى ما احنا
ايه الحاجة اللي نفسك تشوفها في الكلية في التعامل مابين الطلبة؟
كفاية كده ناو ...................البساطه...والتلقائيه.....من غير اى ظن او شك
فاصل ونواصل

رقم(د.سمسم النجم)موجود بالخدمة اتصل انت وهيرد عليك
صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية